forex trading logo

 

ОЙМАҚТЫ ОЙ:

Бұқар Қалқаманұлы

«Алла» деген зар болмас, ақтың жолы тар болмас

 

Бәйдібек Қарашаұлы

Тірлік басқа болса да – тілек бір,

Білек басқа болса да – жүрек бір

 

Қорқыт ата

Ұл ақылды хош көрмес – ата үлгісін көрмесе,

Қыз жарытып ас бермес – ана үлгісін көрмесе


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterБүгін283
mod_vvisit_counterКеше329
mod_vvisit_counterОсы аптада1737
mod_vvisit_counterӨткен аптада2185
mod_vvisit_counterОсы айда4910
mod_vvisit_counterӨткен айда9075
mod_vvisit_counterБарлығы378597

Казир сайтта: 12
Сіздің адрес 54.221.76.68
,
Күні: 2017-12-15
«...ҚАЗАҚ БОЛАШАҒЫН ОЙЛАСА, БЕСІГІН ТҮЗЕУІ КЕРЕК»

«Қазақ елі...мақсатына жету үшін

ең әуелі өзінің ұлт  екенін біліп,

ұлттығын танып алуы керек»

Смағұл Сәдуақас (1900-1933ж.ж.)

 
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫНДА ИСЛАМНЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ

Қазақ жастарына дұрыс рухани тәрбие беруіне, олардың бағытты дұрыс таңдауына, сондай-ақ діннің тек сыртқы шарттарын ғана емес, рухани кемелдік қағидаларын, адамгершілік құндылықтарын меңгеруіне және оларға өзге діни ағымдардың зияндылығын түсіндіру жұмыстарына байланысты қоғам болып атсалысуымыз керек. Өйткені жастар еліміздің болашақ тірегі.

 
ДІНИ ТӨЗІМДІЛІК ҰЛТ ПСИХОЛОГИЯСЫМЕН ҮНДЕС ҰҒЫМ

Алдағы рухани келісім күні баршаңызға құтты болсын барша әлеумет.

Рухани татулық, діндарлар аралық диолог біздің дархан елімізде, кең-байтақ жерімізде сан ғасырлар бойы көрініс тауып келе жатқан құбылыс. Оған сан салалы тарихтың қатпарлы оқиғалары куә. Біздің жерімізде бірнеше діндермен мәдениеттердің қатар өмір сүруі күні бүгінге дейін сақталып келген түрлі археалогиялық жәдігерлерден де көруге болады.

 
Шынайы жиһад – өз нәпсіңді жеңу

Арабтың «жиһад» сөзі «күрес», «тырысу» деген мағына береді. Джихадтың этникалық сепаратизмге, діни экстремизмге немесе лаңкестікке ешқандай қатысы жоқ. Ислам лаңкестікке қарсы, және қазіргі заманғы экстремистік ағымдарды жою, алдын алу – мұсылманның алдындағы басты міндеттердің бірі. Джихад – бұл басқа діндегілерді қырып-жою жолындағы соғыс емес, тек Отанды қорғау жолында келіп жүгінетін мәжбүрлі шара. Алайда, тіпті соғыс кезінің өзінде де Алла мұсылмандарға әділдікті сақтап, тұтқындарға жанашырлық танытуды, қарттар, әйелдер мен балаларға зұлымдық жасамауға өсиет етеді. Шариғат: «Алла жолында тек өздеріңе қарсы соғысып отырғандармен ғана күресіңдер, бірақ (шектен) аспаңдар. Алла қылмыстыларды жақсы көрмейді», - дейді. (2:190). Отанды қорғау – мұсылманның қасиетті парызы. Туған елін қорғай отырып, мұсылман өзінің үйі мен жанұясын, мәдениеті мен дәстүрін, өз діні мен көзқарастарын да қорғайды. Осы жолда ол байлығын да, өмірін де аямайды. Ислам әскери парызды жоғары бағалайды, ал әскерде қызмет ету және Отанның шекараларын қорғау – әр мұсылманның парызы. Пайғамбарымыз Мұхаммед (с.ғ.с.): «Алла жолында шекарадағы бір күндік қызмет бұл әлемдегі барлық нәрседен артық» деген.

 
Рухани қажеттілікті қанағаттандыру – қоғамды дамытушы фактор

«Қажеттілік» - адам баласын алға сүйреп келе жатқан үлкен қозғаушы күш. Қажеттілігі артқан әрбір адам үнемі дамуға ие. Сонау ерте заманнан бастап қазіргі күнге дейінгі адам ақылының жеткен жетістіктерінің басты себебі де қажеттілік. Қажеттілік адам бойындағы қызығушылықты туғызады, ал қызығушылық оны іс-әрекетке итермелейді. Іс-әрекеттің нәтижесі адамның жетілуін қамтамасыз етеді, осылайша адамзат сатыдан-сатыға өрмелеп дүниені тануда және оны талдап түсіндірмелеуде таңқаларлықтай жаңалықтар ашуда. Демек, белгілі бір мәселенің шешемін табу үшін, қызығушылықты арттыру үшінгі басты қадам оған деген қажеттілікті туғызу.

 
Абайдың діни көзқарастары

Қазіргі алмағайып заманда ұлы Абай рухымен тыныстау, сол арқылы болмысы бөтен ой-танымдарға қарсы иммунитет қалыптастыруға зәрулік зор. Төменде данышпан ғұламаның дінге, иман, тағатқа қатысты жалпыадамзаттықой-танымдары түндігін түріп көрмекпіз.

 
Әбу Ханифа мен Имам Матуриди орта азиядағы мұсылмандықтың тірегі

1200 жылдан астам уақыт исламдық дәстүрмен өмір сүріп келе жатқан қазақ елі Әбу Ханифа мазхабы мен Матуриди ақидасы  негізінде қалыптасты. Қазақстан Республикасының Президенті – Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында: «Біз мұсылманбыз, оның ішінде Әбу Ханифа мазһабын ұстанатын сүнниттерміз.

 
« ПерваяПредыдущая12345СледующаяПоследняя »

Страница 3 из 5


Работает на Joomlatemplate. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.