forex trading logo

 

ОЙМАҚТЫ ОЙ:

«Шешен жігіт – дүрмен тең, Иманды көңіл – нұрмен тең, Іс бітірмес надандар – жүз болса да, бірмен тең»

Шал ақын Құлекеұлы

«Алла» деген зар болмас, ақтың жолы тар болмас» «Діл мұсылман болмаса, тіл мұсылманнан не пайда?»

Бұқар Қалқаманұлы


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterБүгін309
mod_vvisit_counterКеше324
mod_vvisit_counterОсы аптада1754
mod_vvisit_counterӨткен аптада4212
mod_vvisit_counterОсы айда10905
mod_vvisit_counterӨткен айда9835
mod_vvisit_counterБарлығы302378

Казир сайтта: 6
Сіздің адрес 50.16.122.200
,
Күні: 2017-03-25
МАЛ ЕТІНІҢ МҮШЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАБАҚҚА ТАРТЫЛУ ТӘРТІБІ

Бүгінде жастарымыздың көбі мал союды білмейді. Білген күннің өзінде көпсандысы мал етін мүшелеп бұзуды біле бермейді. Бүгін біз оқырман біле жүрсін  деген ниетпен мал етінің кейбір мүшелеріне қатысты атауларды ұсынып отырмыз.

 
Мұхан Исахан. Нұһ пайғамбар тойлаған Әз-Наурыз Хақ дінге қайшы емес

Түркі өркениетінің ұлы нышандарының бірі ұлыстың ұлы күні - Наурыз мерекесі екені баршамызға аян. Алайда, соңғы жылдары Наурыз мерекесі жөнінде кейбір фундаментальді түсініктегі діни оқымыстылар ел ішінде жағымсыз пікір қалыптастырып отыр. Олардың пікірінше Наурыз мерекесі бүгінгі күнге үзіліп-талып жеткен көне зороастризм сенімінің сарқыншағы-мыс. Ал, зороастризм - отқа табынуға үндейтін бұзылған сенім болғандықтан, бұл діннің ритуалдары хақ сенімге қайшы екені айтпаса да түсінікті. Расында да Наурыз мерекесі зороастризм сенімінің сынығы болса, онда бұл сыни пікірдің шынайылығына шүбә келтіре алмаймыз. Бірақ, Наурыз мерекесі шын мәнінде зороастризмнің сарқыты ма, жоқ әлде, Хақ діннің төл мерейлі мерекесі ме? Біз бүгінгі шығармамызда осы түйінді мәселенің басын ашуды көздеп отырмыз.

 
Бата үлгілері

Иа, Құдайым, жарылқа:

Жарылқасаң, малды қыл,

Біткен жұрттың алды қыл,

Бұтан қас сағынғанның

Малын алып, жарлы қыл!

 
Мақал-мәтелдердегі хадистер

Ислам дінін қабылдағаннан кейін қазақ халқының мәдени  өмірі  жаңа  бетбұрыстарға  толы  еді.  Халық ауыз әдебиетінің бір саласы – мақал-мәтелдерде діни уәждердің орын алуы осының айқын дәлелі. Мақал-мәтелдер – халықтың моральдық кодексі, тәрбие қағидасы, ата-бабамыздың болашақ ұрпаққа қалдырған өнегелі өсиеті. Мақал-мәтелдерді халық пе- дагогикасы деп те атауға болады.

 
Қазақы дүниетаным – мұсылмандық құндылықтан алшақ емес

Адамзаттың діни құндылықтарға бет бұруымен бірге оның шынайы тарихы  басталатындығын  тарих  сахна- сында көптеген ғұламалар айтып кеткен. Сондықтан қазақ  халқының,   оның  арғы  жағындағы түркілердің рухани-интеллектуалдық тарихына     көз     жіберсек, онда бұл өркениет үшін этикалық ұстанымдардың, дүниетанымдық бағдарлардың, рухани құндылықтардың маңызды рөл  атқарғанын  байқаймыз.

 
Қазақ халқының мәдениетіндегі Ислам дінінің орны

Қазақ халқы ислам дінін өз халқының діні ретінде ұстанғанына да мың жылдан аса уақыт өтіпті. Дәлірек айтқанда, VIII ғасырдан бастау алғанымен, Х ғасырдың екінші жартысында арғы қазақ тайпалары тарихи шынайы таңдау жасап, ислам дінін қабылдады. Міне, осы кезеңнен бастап қазақ жері ислам өркениеті тараған аймаққа айналды. Сунниттік бағыттағы мұсылман діні қазақ халқы рухани байлығының ажырамас бір бөлігіне айналды.

 
Анар ТӨЛЕУХАНҚЫЗЫ. Дін мен дәстүр

Егер деректерге жүгінсек, ислам діні Қазақстанның оңтүстігіне VII ғасырда ене бастаған. Тарихтан мәлім болғанындай, Түргеш қағанаты тұ­сын­да Талас өзенінің жағасындағы Атлақ қаласы жанында Тан империясы мен Араб халифаты арасындағы әйгілі ұрыс өтеді. Осы бес күнге созылған майдан шын мәніндегі тарихи майдан болады. Екі жақтан да адам шығыны көп болып, жеңілген Тан әскерінің қолбасшысы генерал Гау Шиянжи бас сауғалап қашып, оның 20 мың адамы тұтқынға түседі.

 
« ПерваяПредыдущая12СледующаяПоследняя »

Страница 1 из 2


Работает на Joomlatemplate. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.